Gasztro percek - Hamis kínai

Úgy gondoltam, mivel nem utazok 0-24 órában, így a köztes időket, egyéb bejegyzésekkel fogom bővíteni. Tudjátok, vannak azok az “ezt muszáj megosztanom” pillanatok, történések. Nah ilyenek lesznek itt is.
Ilyen például a gasztro percek, ahol próbálkozásaimat osztom meg veletek, hátha még ti is tanulhattok belőle.
Egyébiránt, mivel glutén- és laktózérzékeny vagyok, igyekszem ezt a kettőt kiiktatni az étrendemből, legalább az otthoni étkezések során.

Errefelé elég nehéz rizstésztához jutni, de legutóbb sikerült beszereznünk, és mi mással is próbáltam volna ki, mint kínai sült zöldségekhez.
Olyannyira jól sikerült végül a recept így elsőre is, hogy anyum , aki nem szereti a kínai ételeket, kétszer szedett belőle. Hihetetlen, mi?

Konkrét recept, az nincs. Tipikus ízlés kérdése az egész.
Bármilyen zöldség mehet bele, én sárgarépát, zöldbabot, borsót tettem bele, és hagymát. De bármivel fel lehet még turbózni, a határ a csillagos ég.
Miután ezek megsültek, szójaszósszal meglocsoltam, majd összekevertem a tésztával, és tovább pirítottam még egy kicsit.
Nah az egészben a tészta volt  az újdonság. Soha nem dolgoztam még vele, így kérdéses volt, hogyan is reagál.
Egy óra hideg vizes áztatás, majd 2-3 perc főzés és kész is.

Amennyire rá voltam feszülve, hogy az jól sikerüljön, annyira könnyű is volt. A végeredmény pedig olyan jó lett, hogy a héten biztosan meg fogom majd ismételni.

Nem a legszebb, de nagyon finom

Share:

0 megjegyzés